Stellenbosch, South Africa - Reisverslagen van Tessa Kuyvenhoven - WaarBenJij.nu Stellenbosch, South Africa - Reisverslagen van Tessa Kuyvenhoven - WaarBenJij.nu

Stellenbosch, South Africa

Studeren, genieten van de zon, hopelijk ontzettend veel nieuwe en leuke mensen ontmoeten en de prachtige cultuur van het land ervaren.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2017

Goodbye with tears..

11 Mei 2017

Tentamens in zicht..

30 April 2017

The Journey Continues

10 April 2017

VAKANTIE (in een vakantie?)

26 Maart 2017

Feeling good.
Tessa

Vanaf 14 januari vertrek ik naar Stellenbosch, Zuid-Afrika om hier mijn minor te doen voor mijn studie Bedrijfs- en Consumentenwetenschappen. Om vrienden en familie toch een beetje op de hoogte te houden van mijn hopelijk leuke leventje, heb ik toch besloten een blog bij te houden.

Actief sinds 14 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 121663

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 30 Juni 2017

Stellenbosch, South Africa

Landen bezocht: